profesionalni upravnikPrema Zakonu o stanovanju i održavanju zgrada, svaki stambeni objekat ima obavezu da odabere Upravnika iz redova stanara ili profesionalnog upravnika sa licencom. U koliko se ipak odlučite da navedeni posao poverite našim profesionalnim upravnicima, u nastavku smo Vam izdvojili sve aktivnosti koje Vam nudimo u paketu Profesionalnog upravljanja stambenom zgradom:

  • Registracija Stambene Zajednice (ukoliko je Stambena Zajednica registrovana, vrši se dopuna dokumentacije) i dobijanje matičnog broja Stambene Zajednice

    Isticanje rešenja o registraciji stambene zajednice na vidno mesto u stambenoj zgradi; sve troškove registracije snosi profesionalni upravnik / organizator profesionalnog upravljanja.

  • Izrada pečata Stambene Zajednice

    Sve troškove izrade pečata snosi profesionalni upravnik / organizator profesionalnog upravljanja.

  • Podnošenje zahteva i dobijanje PIB-a

  • Podnošenje prijave za registraciju Pravila vlasnika

    Ukoliko skupština stanara sačini navedena pravila

  • Otvaranje tekućeg računa u poslovnoj banci

    Na osnovu odluke skupštine stambene zajednice o upravljanju sredstvima stambene zajednice, raspolaganje sredstvima sa tekućeg računa stambene zajednice, u skladu sa propisima kojima se uređuje otvaranje, vođenje i gašenje tekućih računa.

  • Call Center za sve prijave i kvarove od 0 do 24h

    Pružamo Vam usluge kol centra, gde bi svi stanovnici zgrade bili u mogućnosti da izvrše prijavu o kvarovima, ulože žalbe i sugestije, ali takođe dobiju informacije iz oblasti održavanja i upravljanja.

  • Hitne intervencije

    Komunikacija sa javnim komunalnim preduzećima u slučaju većih kvarova ili havarija.
    Organizovanje radova hitnih intervencija; na osnovu primljene prijave obaveštavanje nadležnih organa o problemu, odnosno zahteva preduzimanje odgovarajućih mera od nadležnog organa.

  • Profesionalna podrška iz svih oblasti održavanja i upravljanja

    Organizacija i sprovođenje tekućih, investicionih i radova hitnih intervencija.
    Investicioni radovi organizuju se i sprovode prema odluci Skupštine, uz dostavljanje kompletne projektne dokumentacije ili organizovanja nabavke usluge projektovanja, pribavljanje potrebnih dozvola i saglasnosti.
    Rukovođenje profesionalnim timom koji je angažovan na poslovima održavanja, kontrola kvaliteta izvedenih radova.

  • Zastupanje interesa Stambene Zajednice kod nadležnih organa

    Ovakva usluga podrazumeva zastupanje SZ za sva neophodna rešenja i odgovore koji su od značaja za SZ u celini ili doneti odlukom SZ.

  • Praćenje rada skupštine Stambene Zajednice i davanje sugestija

    Komunikacija sa predstavnicima Skupština stanara
    Prisustvo sastancima Skupštine stanara, organizacija sastanaka i vođenje zapisnika.
    Priprema, distribucija i isticanje javnih obaveštenja i odluka Skupštine na oglasnim tablama zgrada.

  • Vodi evidenciju o posebnim delovima zgrade

    Popis posebnih, zajedničkih i samostalnih delova i njihovo označavanje, uspostavljanje i vođenje evidencije o vlasnicima posebnih delova, i licima kojima su zajednički ili posebni delovi izdati u zakup.

  • Izrada i tumačenje izveštaja o održavanju

    Dostavljanje skupštini stambene zajednice program održavanja i staranje o njegovoj realizaciji.

  • Izrada i tumačenje izveštaja i evidencija

    Vođenje evidencije o prihodima i rashodima stambene zajednice, o svim prilivima i rashodima shodno izvršenim aktivnostima na objektu.
    Priprema budžeta i njegovog raspoređivanja po stavkama.
    Izrada završnog računa i podnošenje poreske prijave stambene zajednice u slučaju da ista ostvaruje prihod po osnovu rentiranja zajedničkih delova.

  • Izdavanje i distribucija uplatnica vlasnicima stanova uz korišćenje odgovarajućeg facility management softvera

    Gde je vaša briga samo Vaš račun.

  • Praćenje uplata i dugovanja, uz korišćenje odgovarajućeg facility management softvera

    Praćenje uplata, obračunavanje neizmirenih računa, slanje opomena.
    Prinudna naplata potraživanja stambene zajednice

  • Izrada Plana Investicionog održavanja i Izrada poziva za dostavljanje ekonomski najpovoljnije ponude

    Specifikacija potrebnog materijala i potrebnih usluga i opisa radova, prosleđivanje zahteva za ponudom adekvatnim kompanijama u domenu neophodne delatnosti, i analiza nekoliko ponuda za nabavku materijala, izvođenje radova, vanredne popravke i sl. Kontrola izvođenja radova do potpisivanja primopredajnog zapisnika.

  • Stručna pomoć profesionalnog tima i predlaganje mera uštede energije i povećanja kvaliteta uslova života

    Davanje predloga i sugestija za smanjenje potrošnje energije i samim tim i smanjenje vaših troškova. Naš iskusni tim poseduje licence za obavljanje poslova energetske efikasnosti i ima višegodišnje iskustvo.

  • Briga o kućnom redu

    Kačenje pravila kućnog reda na vidnom mestu u zgradi i praćenje poštovanja istog od strane stanara.